CELLUFORM & CELLUFORM +
Mange av dere har sikkert lest og sett videoer vi har lagt ut om Belkyra behandling - fettreduksjon av haken. Behandlingen er veldig god, men dessverre også meget kostbar (fra 8.500,- til 11.500,- pr beh.). Klinikk Odden har funnet et tilsvarende produkt/behandling som gir minimal hevelse, og er mindre smertefull (trenger ingen bedøvelse). Den kan i tillegg brukes på flere steder på kroppen, og sist men ikke mist koster den ca. 1/4 av prisen i forhold til en Belkyra behandling. Som regel trenger man 1- 2 behandlinger, men hvis depoet av fett er stort kan flere behandlinger være nødvendig. Det bør gå 4-6 uker mellom hver behandling. Effekten er permanent. Produktet er trygt og godkjent i Norge.

HOVEDINGREDIENSER

Fosfatidylkolin: Utvunnet fra soyalecitin. Produktet bryter ned fett i lokale fettansamlinger slik at det kan tas opp av blodet og fraktes bort på en naturlig måte. Dete er et naturlig stoff som emulgerer fett og som hjelper til å transportere fettet bort via sirkulasjonen. Produktet kan også brukes på kropp (mage,armer, innside og utside av lår, etc).

Natriumdeoksykolat: Bryter ned cellemembranen til fettcellene og gjør at disse tømmer fettet de inneholder ut i lymfen/blodet. Fosfatidyl-kolinet hjelper til å få fjernet dette fettet fra området. Som en konsekvens blir de behandlede områdene tynnere.

Niacinamid (Vitamin B3): Senker nivået av kolesterol og triglyserider i blodet. Virker også som en vasodilator som stimulerer mikrosirkulasjonen og kan forårsake rødhet og varme.

Carnitin + flere aminosyrer: Øker fettforbrenningen og energiproduksjonen i cellene, og er med på å danne nytt kollagen.

Arnica Chamissionis ekstrakt:
Motvirker inflammasjon i vevet og reduserer også dermed cellulitt.